Kızlar biz de yeni 9 ay 6 günlük olduk 8.ay çık zor geçti ama en fazla bir hafta sürüyor sabırlı olun yapmak istemedikleri hiçbir şeye zorlamayın yemek de dahil bol bol gezdirin açık hava iyi geliyor . 9.ay daha da kötü oldu bizim bu ataklar hiç bitmiyor 😩 9. Ayda zorlandığım kadar 8de zorlanmadım uyku reddi de vardı çok şükür bugün 5. Gün ve her şey normale dönüyor gibi sadece sabırlı olmak gerekiyor