ShineThunder
08:00 banyo
08:10 tüm vücuda (yüz dahil) masaj yapıp giydiriyorum. (Loş gece lambası ninni eşliğinde)
08:20 muhallebisini yediriyorum (önceden emzirmeydi)
08:30 yatak (tam karanlık)
İlk başlarda direk yatağa koymayı garipseyebilir. Ağlayacak gibi olursa yanağını ve saçlarını okşardım. Çok ağıtlanırsa kucakta sakinleştirilip geri yatağa konulabilir ama alışkanlık haline getirmemek lazım.
Önceden memede uyurdu. Sırasıyla 1’er hafta
Kucakta memede uyuma
Kucakta sallayarak uyuma
Beşikte sallayarak uyuma
Beşiğe koyup bırakma şeklinde ilerledim. Tabi banyo, masaj ve beslenme rutini hep aynıydı hiç değişmedi. Bu arada bebeğim kolik. Sevgiler 💕