Dilos35 Kızım 10 aylık ve çok iştahsız zorla yemek yiyor. İyice artmaya başladı iştahsızlığı. 8 kilo :( ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻
Semayil Dilos35 benimde oğlum öyleydi sütlaçı çok güzel yiyor iki günde bir onu yediriyorum çorbalarda bebek tarhanasını güzel içiyor 🙏