Merhabalar kızlar. Bebeğim şuan 10 ay 15 günlük ve kilomuz doktorumuzun dediğine göre biraz düşük. Tecrübeli anneler ne yapmamı önerirsiniz. Ne yedireyim ne içireyim. Öyle aman aman Bi kilo istemiyorum normal değerlerde olsun yeter. Aslında Bu kilo sorununu aşırı hareketli oluşuna bağlıyorum ben. Yani onun dışında herhangi bir problem yok şükür. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim 🌾🌼🌸