yigitinanneesii Bebeğim 7 günlük, 2 saatte bir 30 ml mama veriyorum ve emziriyorum. Bugün kakasını yaparken ayaklarını karnına çekiyor ve zorlanıyor. Ama bezinde bişey olmuyor, kabız mı oldu acaba? Nasıl düzeltebilirim?
1anne1yavru yigitinanneesii mama belki yapar başka bir marka mama dene istersen canım doktora danışman daha doğur tabi ama benim kızımda kabız dı 1 yaşa kadar hep doktor mama yiyorsa 10 gün anne sütü ise 15 güne kadar normal diyordu