Mihribann11 Ek gıdadayız, ağzına götürmek istiyor ne bulsa , yiyecek ne verebilirim , korkuyorum da yerken boğulur endişesi var
2maviboncuk Mihribann11 Korkma canım korkarsan paniklersen bebeğinde panikler 8ay27günlük bebeğim var salata falan veriyorum koparıyor yiyor bazen boğazına takılıyor öksürüp çıkarıyor morarma ses kesilmesi olursa boğulma olur. öksürürse çıkarır (en önemlisi karşısında çiğneme hareketini yap ağzını aça aça) bunu öğrensin dişi yok diye düşünme damaklarıyla haşlanmış gıları ezebilirler 😊
Sumeyraas Mihribann11 pankek , peynirli omlet, bebe bisküvisi, yumuşak meyveleri kabuksuz parmak kalınlığında keserek, havuç kabak buharda pişirip yine parmak kalınlığında.
Poncikannesi606 Mihribann11 aynı korku bende de var 10 aylık olduk Bi türlü tam katıya geçemedik ne versem öğürüyo
Mihribann11 irva 9 aylik olduk ekmek veriyorum onun harici diğer yiyecekler vermiyorum verdim kaldı boğazında
Mihribann11 Poncikannesi606 bizde öyle 9 aylık olduk korkuyorum birşey olunca hemen kendisi de tam.alisamadi
irva Mihribann11 8.5 aylık oğlum ben 7.aydan beri blw yöntemi ile devam ederim.Hep kendi yer öyle istiyor çünkü.Bazen boğazına takılır öksürür bir şeyin yok annecim yemeye devam et hadi derim güler yemeye devam eder.Alışmak zorundalar elbet yiyecekler.Dikkatli olalım yeter.
Mihribann11 irva maa sandalyesinde çıkartmak biraz zor oluyor kucağına alayım diyene kadar kusuyor korkuyor yine 🤦♀️
irva Mihribann11 Ben mama sandalyesine koyduğumda emniyet kilidini bağlamıyorum yanında duruyorum.Bazende koymuyorum ona koltuğa veya sandalyeye oturtuyorum.
Sarikuzumalp Mihribann11 Heimlich manevrasını izlemenizi öneririm. Tıkanma durumlarında doğru müdahaleyi bilirseniz korkunuz azalıyor. Bende öyleydim ya tıkanırsa bişey olursa falan diye ama doğru müdaheleyi bilince korkum azaldı.
GokSuM Mihribann11 bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama en başında ona ve bedenine güvenin. Zaten temkinlisiniz. Bebeğime pütürlü gıda veriyordum ancak eline bir yiyecek vermiyordum asla. Bi gün teyzem bisküvi verdi. Bi şey demedim kırılmasın diye aaaa bi baktım çocuğum bizim gibi kıtır kıtır yiyor. Ve lokmayı bir sefer büyük kırarsa diğerinde küçültüyor. Yani yerken öğreniyor farkına varıyor. Sonra yine bundan daha sonra başka bir teyzem kraker verdi. Onu da daha önce hiç öğretmememe rağmen yedi. Sonra farkettim ki o zaten çok güzel izliyor bizi yemek yerken. Ve kendisi de bizim uzun uzun öğretmenize ihtiyacı olmadan temkinli davranarak öğrenmeye çalışıyor. 2 kez boğazına kaçar gibi olmuştu mesela ikisinde de küstü. Çok şaşırmıştım. Vücut resmen olmaması gereken bir şeyi farkedip kendi kendine müdahale etmişti. Kısacası kötü düşünmeyin. Her an tedbirli olup gözünüzü ayırmayın. İlk yardım öğrenin, gerisini çocuğunuza bırakıp keyfinize bakın 😌