bukaga 4. Aydan sonra tekrar bi post açın isterseniz 😀 Gayet normal ne var bunda ilk 3 ay gebeliğin 4. Trimesterı olarak kabul edilir yani bebek hala kendini anne karnında hisseder sebebi bu olabilir bir diğer sebebi de bebeğinizin mizacı budur yani her bebek bir değil dua edin de böyle kalsın inşallah ve dillendirmeyin derim