Yarın bebeğimin kırkı çıkıyor son 4 5 gündür inanılmaz derecede bir gaz problemi var ne uykusu kaldı ne hali hep ağıyor ayaklarını karnına çekiyor kıyamıyorum sürekli masaj yapıp gazını çıkarmaya çalışıyorum kiraz çekirdekli torbalar mı dersiniz kimyonlar çörekotları hepsini denedim yok olmuyor… mama ve anne sütü veriyorum normalde mamadan mı kaynaklanıyor diye onada baktım bir gün hiç mama vermedim yine aynı şekilde oldu bu durumu yaşayan var mı önerileriniz neler