Ben diyetisyenim , emzirirken kilo vermek çok daha kolay oluyor , çalıştığım hastalarda bebek aylık 1-1.5 kg alırken anne de haftada o kadar kilo veriyor , ilk aylarda başlamak en güzeli ertelemeyin 👍🏻 Kendim de hsmilelikte 11 kg aldım, bebeğim 2 aylıkken 13 kg vermiştim