Bebeğim 9 aylık oturduğu yerden kafasını yere vurdu kısa mesafe ama çok ağladı kafası oyuncağın üstüne geldi hafif şişlik kızarıklık var ağladı ama sonra sakindi kusma falan olmamıştı 2saat sonra emzirdim biraz kustu doktora götürmelimiyim yoksa bekliyim mi