Masalannesi Kizlar merhaba kizim 4 aylik. Ve bugune kadar d vitamini hariç doktorumuz bir damla vermedi. Burda okuyorum da kan damlasi demir ilaci vs vs ... Bizim doktorumuz onemsemiyor mu acaba? Kilosu da normal demişti en son kontrolunde. Kilo ve gelişimden bagimsiz olarak verilen şeyler mi ?
Fatmanur68 Masalannesi benim bebegimde 4 aylık demir ilacı kullanıyoruz bizde d vitamini ile birlikte kilo ile alakasız saglıgı ilerisi icin veriliyor diye biliyorum
Eylul2018 Masalannesi eğer vermezseniz kansızlık başlar bir yaşından sonra vucut 1 yaşına kadar bütün Demir depolarını kullandığı için veriyorlar doktor söylemediyse sağlık Ocağı nasıl söylemez anlamadım. Verin ihmal etmeyin kansızlık kötü bi hastalık
NrYlmzTsr Masalannesi zaten demir ilacini, kan damlasini yani, saglik ocagi 4.ayinda verir, doktorlar ise genelde 6.ayda verir ve onerir. Saglik ocaklarinda ki ilaclarin icerigi temiz degil. Doktorunuz onerdiginde sideferi tercih edebilirsiniz.
Deniz_kum Masalannesi bizde sadece d kullanıyoruz büyük oğlumdada öyle yaptık şimdi 9 yaşında maşallahh bi sıkıntı olmadı doktorunuz bebeğin genel muayenesinde anlıyordur gerek duymuyordur benim ilk oğlumda doktorum öyle demişti
Ewrem Masalannesi ben warim bu demir ilaci neye bakilarak werilior bi tesmi yada bi tahlilmi kafalarina gore bir kampanya dahilinde bebeklere ihtiyaci olsun olmasin weriolar eksikse zatrn testr bakilarak besinlerden bebek eksik olanini tamamlar ya demir fazlaligi warsa bunu hic dusundumuz karaciger ve bir cok organa etki ediyor biraz arastirilrsa nedemek istedigim anlasilir
asiyeomuribrahim Ewrem aynen size katılıyorum bende vermedim.ve her hangi bi sorun yasamadim.çünkü her hangi bi test yapmadan veriyorlar.sizinde dediğiniz gibi sanki bi kampanya varmiscasina veriyolar.ve ben ne olur sa olsun 2 3 doktora muayene olmadan karar vermiyorum hic bir şeye.
Cemilev Masalannesi benim doktorum annede kansızlık varsa bebeği de etkiliyor bu takviye edici floradix aldik bizde takviye amaçlı
Regen Masalannesi doktorlar genelde hemogram baktıktan sonra yani kan testinden sonra demir takviyesi veriyorlar. Ve 6. Ayda bu testler yapılıyor. Bizim kendi doktorumuzda 6. Ayda önerdi ama ben kendisinden güvenilir bi marka alarak 4. Ayda başladım az bi koruyucu dozda test yaptırmadan