Mirayasellll merhaba benm kızımda öyleydi sürekli emmek isterdi uyurdu memeden koyunca uyanırdı bazen meme için ağlardı susmazdı memede susardı gün boyu hep ağlardı uyumazdı meme isterdi sakinleşirdi pişpiş açardım saatlerce memede kalırdı gün boyu yemek yemeye bile fırsatım olmazdı tuvalate zor giderdim geçmez sanırdım ağlardım bazen ama geçiyor işte 19 aylık oldu o halleri bile özledim 3 ay sonra geçiyor ilk 2 ay maalesef böyle sabredin geçiyor 😇