mirzosunnannesi hamileyken derken sizin kullandığınız d vitaminini mi veriyorsunuz yanlış yönlendirmeyeyim ama o değer olarak çok fazla gelmez mi? benim bildiğim bebekler için daha düşük dozlu d vitaminleri kullanılıyor, şimdi baktım devit3 30.000 IU oğluma kullandığımız d vitamininin üzerinde 400 IU yazıyor