GZDETLG merhabalar, mamas papas armadillo xt3 aldık 2 yıldır kullanıyoruz. Cok ama cokkkk memnunuz.
Hatta bugaboo ve inglesina alan arkadaslar bizimkini gördükten sonra cok pişman oldu. Bugaboo vütüyünce oturma alanı dar gelıyor ve ınglesına da rahat değil cocuk. Mamas papas cok konforlu her ıkı tarafa dönuyor kapanması acılması kolay.