pinar5595 42 günlük bebeğim var. Normalde farklı marka d vitamini kullanıyordum kapağı açık kaldığı için evde bulunan devit 3 marka d vitaminin kullansam olur mu? Kullanan var mı bebeğine kaç damla veriliyor yine 3 damla mı