Secil1907 Mmkk bende burda post açmıştım senin gibi uyumuyor gazi var dayanamiyorum diye . Belki biri birşey derde fayda olur diye. Çaresizlik çok zor. Sütüm kesildi hatta sadece mama kullanıyorum şu an. Biogai damla kullaniyorum 1,5 aydan beri belki onun faydası olmuştur hergun düzenli aynı saatte veriyorum hala istersen sende dene doktor vermişti
idilolo Mmkk 26 günlük, 2 sabahtır gazı oluyor, infacol damla verdim, rahatlıyor, pış pışlayıp uyutuyorum.
Mmkk Secil1907 bnde üç farklı damla kullanıyorum biogia da kullanıyorum neredeyse 15 gündür ama fayda etmiyor gbi
kendicocugunungelisimcisi Mmkk Allah yardımcınız olsun kolaylıklar versin. Biz de bugün 1 aylığız sürekli kucakta olmak isteyen bir bebeğe sahibim. Size bebeğiniz için sıcak su dolu küvetine oturtmanızı tavsiye ederim. Bir akrabam bebeğini öyle sakinleştiriyordu.
Mmkk kendicocugunungelisimcisi evet bnmkide kucağı seviyor ama çoğu zaman kucaktaysan bile ağlıyor suyu hiç sevmiyor hergün banyo yaptırmaya çalışıyoruz patlayana kadar ağlıyor
idilolo Mmkk benimki de geçen ağladı sonra küveti değiştirdim sustu, küvete su doldurduk, ayaklarını soktuk daldırdık göbeğine ve üstüne hafif hafif su verdik, sonra yavaş yavaş yıkadık o zaman ağlamadı
kendicocugunungelisimcisi Mmkk suyu sevmemesi kötü olmuş. Kiraz çekirdeği torbaları da var onlardan da bir deneyin isterseniz
Mmkk idilolo inanın bizde bir çok yol denedik ama ne fayda dediğiniz yöntemide demeyecem yarın inşllh
Merve1203 Mmkk maalesef bu bir süreç bende çok zorlanmıştım sabredin inşallah hızlıca geçip gider. Bence nurse harvey’s in gaz damlasını kullanın daha rahat olucaktır bizi baya rahatlatmıştı
Mmkk Merve1203 bizde 3 farklı damla kullanıyoruz bitkisel probiyotik uyku yapan ama ya fayda etmesi zaman alıyor yada fayda etmiyor hiç bilmiyorum kakasını gazını çoğu zaman çıkarıyor çıkarmasına rağmen hala ağlıyor ıkınıyor
idilolo Mmkk küvetine kendi kıyafetini de koyabilirsiniz suyu yavaş yavaş alıştırarak dökün. İnşallah işe yarar.
Merve1203 Mmkk siz onun gaz çıkartmasına bakmayın benim oğlum da sürekli gazını çıkartırdı ama yinede gaz sancısı vardı hiç anlayamazdım. Zaman geçip gidiyor zor geçiyor biliyorum bende çok çektim o gaz sancısından. Oturup ağlardım artık. Ama sabredin göz açıp kapayana kadar geçicek. Damlalar fayda etmiyorsa değiştirmeyi deneyin. Biz de biogaia felan kullandık ama nurse harvey’s iyi geldi. Bence 3 ünü de bırakıp bide benım dediğimi deneyin.
Mmkk kendicocugunungelisimcisi var kemer var kiraz çekirdeği yani hiç mi bişey fayda etmez bazende bağlı koyuyorum ısıtıp oda fayda etmiyor
Mmkk Merve1203 olmadı bayram tatili sonrası tekrar doktoruna götürecez doktor bile şaştı kaldı geçen hafta son gittiğimizde nazikçene gelmeyin der gbi bu tür bebeklerin anne be babası çekecek biraz yapacak bişey yok dedi
Merve1203 Mmkk maalesef doğru söylemiş. Bence şu hastalık ortamında hiç götürmeyin doktorunda yapabileceği bişey yok. Sabredin 🙏 damlanızı değiştirin