Kızlar yaşayan var mı? 6. Ayda başladı 7 aylık olacak içimden yemek yemek gelmiyor sadece meyve çikolata yemek istiyorum. Yemeği zorla bir iki kaşık alıyorum. Bebeğim vitaminsiz kalacak diyede korkuyorum bu durum normal mi🤷🏻♀️ İlk kızımda böyle bir şey olmadı aksine çok güzel yiyordum