Kizlar onceki postumu okuyanlar bilir 9 aylik bebeğime sonta takıldığı icin kanamasi ve iserken cilginca ağlayıp canının acıması vardı 3 bez değiştirdim bugün 1 damla bile işememistir ’ya napicam başına gelen var mi doktora gidiyorum krem veriyor bu kadar. Kıvranıyor ya