Bense 3 ayligim sürekli hastalanıyor artık çok üzülyorum evden çıkmıyorum ama.gende hastaliyor bebeğimin şöyle güzel mutlu enerjik geçirdiği birgünu göremedim bugün de burunu dolu sanırım sürekli burundan ses geliyor nefes alamıyor ben evden cikmyorum bebeğim nasıl hasta oluyor anlamyorum özenle bakyorum yetmiyorum sanırım çok kötüyüm çok