Arkadaşlar, sabır taşı kullananlar ne kadar süre de bebeğiniz vazgeçti ? Gece ve gündüz uykularına nasıl geçiş sağladınız ? Gece uyanıp meme diye tutturuyor mu ? 2 yaşına geldik ve doktor kesmemi istedi , gece de milyon defa kalkıyoruz. Ek gıdanın baya önüne geçti bu meme , emzirmek sorun değil. Gelişimi için ek gıda alması gerekiyor. Lütfen benimle tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Size çok ihtiyacım var. Teşekkür ederim 🌼