Pantikatak Asla durmuyor kucağımda yırtıyor kendini tek benim değil herkesin. Bazen annemde duruyor annemde artık azcık şişman artık göğüsleri yatak görevi mi görüyo neyse ondan diye düşünüyorum. 53 günlük, sanki aramızda bi bağ yok gibi hissediyorum
Mevakemaleyna Pantikatak gaz olabilir emmek istiyor olabilir bir sorunu var belkide hemde kucağı bosver benimkide kucak kuşu canim cikiyor
emelcihangir Pantikatak yemin ederim aynı benim oğlum annemin göğsü yumuşak olduğu için bi onda duruyor bende asla durmuyor yırtıyor kendini kucak sevmiyor yakında değişir merak etme bu sefer kucaktan inmiyor dersin :)
sevdam4721 Pantikatak hiç öle düşünme canım gazı olduğu için olabilir yada burnu tıkalı olabılır açtır belkıde kızımda oyledı şuan 4.5 aylık ve sureklı kucağımızda 😊 canını hiç sıkma bı derdı vardır kesın
Yamanikomm Pantikatak ay canm ne.alakasi var vah vahlarla sicak havalar bunaliyodu yavrucak gazimvaedir biseyi vardi yani her bebek bir degil benimkide kucagimdan inmiyo diye ayy yazik sen bole hicbi is yapamazsin uzuluyoruz sana filan diyolar yani olede bolede laf demeden duramiyolar maalesef
Pantikatak Birde bunu çevremdeki annelerle paylaşıyorum durmak istemiyor kucağımda diye “yaaa öyle mi vah vah” tarzı tepkiler alınca daha çok üzülüyorum
Kevseryldz Pantikatak hay allahım çocuk bu niye vah vahlanıyorlar. Bebeğiniz sakinken kucağınıza alıp şarkı söyleyip konuşabilirsiniz. Olmuyosada takılmayın bebek o daha havalar sıcak bilmem ne istemeyebilir üzülmeyin benim bebeğimde pek hoşlanmıyor ağlamıyor ama mızmızlanıyor kendi kendine durmayı daha çok seviyor
Oykuaygun Pantikatak ay ne alaka canım. Bugün İstemez yarın kucağından inmez. Dışarıya bakacak şekilde tutun oğlum öyle seviyor mesela öyle duruyor bizde de 😁
kirlibeyazkedi Farklı sebepleri olabilir ama ilk aklıma gelen lütfen sakin kalın. Ağlaması sizi panik ettikçe bebeğe daha çok yansıyor, daha çok ağlıyor. Kucağınızda şarkı söylemeniz, dans etmeniz, etrafı gezdirmeniz, ne hoşuna gider bunu bulun derim.
Momm12 Benim bebeğim de ilk zamanlar hiç ama hiç sevmedi kucağımı ama şimdi kucağımdan inmiyor demem o ki zaman gelir biraz da oyun matında oynasa işimi yapsam dersin 😂
Kbrasg Pantikatak Merhaba iyi bayramlar öncelikle. Sakin olun kızım 4 ay 10 günlük hala öyle yüzü dısarıya dönük olsun o sekilde duruyorlar genelde dr da öyle dedi yavas yavas etraf ilgisini çektiği için öyle tutmak gerekirmiş bi deneyğn sizde
Pantikatak Minikkusuumm muhakkak , ama insan bi sarılıp o kucağındayken koklayarak vakit geçirmek istiyor işte
Mevakemaleyna Pantikatak kuzum müzik acıyor musun bebeğine? Müzik ac dans vs etmeye çalış benimki doğdu doğalı müzik acarım kucağımda gezer