Busraa3535 Acaba ne zaman biter. 45 gun oldu bitmedi 🥺 sıkıldım ped kullanmadan. Sezeryan yapmıstım ondan mı acaba uzun surdu
Mervekaynak Busraa3535 benim bugün 59.gun hala devam ediyor 😔😔😔 geçmeyecek gibi sanki…. Bende sezeryan oldum. Hava sıcak ped kullanmak gerçekten işkence gibi
Caganbey Busraa3535 normal dogum yaptim 25. Gundeyim cok cok az oluyorum. Gunluk ped bile yetiyor diyebilirim. Sizin belki sezeryan oldugu icin olabilir
Tazeanneg Kanamanız adet gibi bazen artıp bazen az geldi mi yeni dogum yaptım bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın
Busraa3535 Mervekaynak benimle öyle 50 gün oluyor Bir türlü bitmedi Ne zaman bitecek bilmiyorum sıcaksa gerçekten çekilmiyor pek takmak Acaba ne kadar sürecek çok merak ediyorum Bazen o kadar yoğun geliyor ki pet bile dayanmıyor bazen az gidiyor sizin de mi öyle
0znur Benim 2 hafta kanamam oldu. Sonrası ,,40. Dolana kadar akıntı Şuan 3 buçuk aylığız, geçen ayın onunda bunayin 18inde lekelenme gordun 1 defaya mahsus. O da peceteyi vurunca çok az. Adet mi bilmiyorum
Busraa3535 0znur Evet o tarz de ki oluyormuş Hatta bir süre adet görmeyen insanlar bile var benim adetim çok uzun sürdü 50 gün olacak neredeyse hala bitmedi