mom54546 artık gerçekten psikolojim bozuldu.Sürekli kızıma otizmli demelerinden bıktım.Doktora götürdüm iyi dedı.Tv den de bayadır uzak tutuyorum ama kızıma sureklı otızmlı dıye dıye benı mahvettıler.Bu ınsanlar nıyr bu kadar kotu bende bı ınsanım anneyım cok üzülüyorum😞
Fun mom54546 ağzını açıp bişey söylesen devam edemezler aslında. Sanırım ağızlarının paylarını vermediğin için seni ezip durmuşlar. Nesi varmış kızının da otizm diyip duruyorlar
Aybersa mom54546 niye dedirtiyor Sun, memnuniyetsiz ,ağlıyor diye her çocuk otizmli mi olacak yani ne saçma, yapısı öyledir, hiç mi bay bay ,komut vs yapmıyor canım❤️
Fitifiti mom54546 Keşke herkes her şeyi çok bilmese. Sosyal medya sağ olsun,herkes çocuklar hakkında üzerine vazife olmayan her konuda söz sahibi olmayı görev edinmiş. Lütfen net olun,dik olun. Hadsizlere had bildirmek kabalık değil.
hirosima mom54546 sebep ne doktormu çevreniz hayret sensin otizli diceksin diyene😡 eşimin kuzeni 3 yaşında konuşamıyo dr götürmüşler herşeyi normal problem yok geç konuşur demiş karısına ima bile edemiyolar konuşamıyor sadece sağır değil duyuyo sizi demiş kimse bişi diyemiyo. Anlamıyolarsa ters çıkış bu insanlar iyilikten anlamıyo
mom54546 Gamzelakurt kızım her sese tepki verıyo ama biz cagırınca bakmıyor.bizi umursamıyor sureklı kucak ıstıyo aglıyo etkınlık oyun falannıstemıyor kalabalıkta aglıyo
mom54546 Aybersa hayır seslere bakıyo goz takıbı goz kontagı var sma komutları almıyor ısmıyle seslenınce bakmıyo
mom54546 hirosima cok bagırdım kızdım agzıma ne geldıyse soyledım ama anlamıyorşar kızım 1.5 yasında ve ismine vs bakmıyor bızı hıc umursamıyor kalabalıgı sevmıyor komut verınce yapmıyor
2maviboncuk mom54546 Bi ateşili hastalık geçirdimi? Ablamınn kızı böyleydi ismini söyleyince bakmıyordu yüksesle bağırınca tepki veriyor daha yeni duymuş gibi hastaneye götürdüler kulaklarının duymadığını farkettiler iç ateş geçirmiş ve kulağını etkilemiş şuan cihaz kullanıyor
Fun mom54546 gün içinde ekrana maruz kalıyo mu? Bol bol parka çıkar illa ki kendi akranıyla oynamaya başlıcaktır bence ya
hirosima mom54546 ya her çocukbir olacak diye bişi yok kıyaslama boşver zamanla olacaktır. Mesela benim bebek 9ay 12 günlükken yürümeye başladı kuzenimin bebeği 16 aylıktı. Ama hiç dert etmediler niye türümüyo diye sonradan yürüdü onun gibi düşün
55eren55 mom54546 canım benim oğlumda öyle bu ara kimseyle mutlu değil sadece ben olacam sarılır bana kucak ister seslenirim ya bakar ya bakmaz her dediğimi yapmaz elbette bazı komutlarımı alır bu insanlar da yaraya merhem olacaklarına her şeyin içine ediyorlar
mom54546 Fun tv yı coktan baya 2 ay falan oldu bırakalı sureklı dısardayız parktayız ama hıc oynamak istemıyor
mom54546 Mommyishome dısarda bı yerde ıllakı akraba zıyaretlerınde mecbur karsılasıyoruz ama nırmal olarak evlerıne gıtmıyorum
mom54546 2maviboncuk kızım en ufak kısık sesı duyuyo her sese tepkısı var sadece ısmıne bakmıyo hıc hastalanmadı bu vakde kadar
askanne10 2maviboncuk geçmiş oldun miniğe üzülmeyin sadece tavsiye isterseniz ilerde resim gibi bir alana yönlendirin beş yaşında felan benim öyle iki kardeş olan arkadaşım var ama biri tan duymamış beş yaşına kadar ablası az duyuyor ve az görüyor. Ailesi resim eğitimi aldırmış mükemmel çizerler boyarlar ablası çok güzel minyatür akrilik boyar çok zordur yapımı. Çok sergiler açtılar normal ortaokula ve liseye gittiler aynı sınıftaydık çok az duyardı kulaklıkla ama matematik ve resim yeteneği ile anlaşılmayan konuşmasına rağmen hep geçti kalmadan. Zamanla ben zaten çok az konuşmasına a ıh şeklinde olmasına rağmen anlardım ne diyor işitme engelli bölümü var Anadolu üniversite resim teknik bölümü bitirdiler ve mimar yanında çalışıyorlar. Ben kendimde bebekken bir hafta çok ağlamışım burada anlamamış annem nedeni ama İzmit’e gitmiş orada doktora götürmüş anneannem demiş doktor kulakları zarı patlamak üzere kurtarmak için çok uğraşmış sanırım enfeksiyon geçirdim. Sonra normal devam ettim hayata ama az duyarım 55 db altı duymuyorum. Kendimde normal okudum üniversite dahil ve bende resim yapıyorum. Şimdi ara vermiş olsamda madem müzik kuşağım yok sesim yok resimle devam hayata
2maviboncuk mom54546 Hım bilemedim. Yaşıda küçük zaten ama böyle insanlar gerçekten neden varya boşverin siz canınızı sıkmayın öyle insanlar yüzünden değmez yani.
Canansena mom54546 doktor kesin teşhis koydumu? Benim kızımda böyleydi göz teması vardı ama asla ismiyle seslenince dönüp bakmazdı insanlardan kaçmazdı ama hiç bir söylediğimi anlamazdı aylarca böyle devam etti çok taktım kafama burayada çok kez sordum ama sonra anladım ki canı istemiyormuş yani her çocuğun gelişimi farklıymış gerçekten 2 yaşına kadar adıyla seslenince dönüp bakmadı elimi ilk kez 2 yaşında tuttu beni hiç anlamıyordu sürekli ağlıyordu vs vs sanki kulakları beni duymuyor bildiğini okuyor gibiydi her gören bir sorun olduğunu ima edip durdu sert tepkimi bildikleri için yüzüme söyleyemdiler ama ben aralarında konuşurken duyuyorum çocukta bir tuhaflık var doktora gitmesi lazım vs diye ama eşim bunu hiç bir zaman kabullenmedi çocuktur olur diyip durdu zor bir süreçti ama çok şükür eşimin dediği gibi oldu şimdi 3 yaşında adınada tepki veriyor her söylediğimide anlıyor 1 yıl öncesine kadar bunların hiç biri yoktu
Pelin05 mom54546 canım şuan beni anlatmışsın bizde de aynı sıkıntılar vardı doktora gittik bi çok kişi otizmli diye beni darladı ama değil. Çocuğun ilgiye ihtiyacı varmış evde tv yi telefonu attık kenara onunla oyun oynamaya çalıştık hiç pes etmedik dışarı çıktık gezdik oyunlar oynadık şuan fırlamanın önde gideni 2.5 yaşına kadar ismini söyleyince bize bakmıyordu. Ne söylersen söyle hep göz kontağı kurmaya çalış
mom54546 Pelin05 bende oyelyım tv yı tekefonu bıraktık hatta esım tv yı kaldırdı gercekten sureklı dolastırıyoruz oyun oynuyoruz topluöa katmaya calısıyorum pnun ıcın tatıle bıle geldık ama bı degısıklık yok😞