Balogluubusraa Oğlumun pipisinin ucundan bi damla kan geldi iseyemiyor. Geriye çekince isedi rahatladi bitik mi ne ondan mj olmuştur? Yoksa acile mi gideyim hemen
123ab Balogluubusraa hemen doktoru arayın bence hatta durmayın gidin ciddi bir şey olabilir olmayadabilir buranda kim ne bilecek yazacak doktor muayene edince anlar
Yusufali06 Balogluubusraa ciddi birşey olabilir de olmayabilir de en iyi doktor anlar bunu bnce mutlaka Bi acile gidin. Geçmiş olsun
Balogluubusraa 123ab doktoru aradim yapışma olmuştur dedi ben burdaki anneler de yaşamış mi diye sordum
Sarah1 Balogluubusraa pipi ucunda darlık olabilir zorluyordur kendini, benim oglumda da var erken sunnet önerdiler
Grlnl Balogluubusraa yeğenimde kireçlenme gibi bir şey olmuştu acaba öyle bir şey mi? Tam bilgim yok bence doktora sorun ya da doktora götürün idrar çıkışı çok önemli
Kevseryldz Balogluubusraa canım böyle durumlar erkek bebeklerde olabiliyor. Genelde sünnet olunca düzeliyor. Doktorunuz zaten önerir
Grlnl Balogluubusraa tuvaletini yaparken sıkıntı yaşıyordu. Sünnet olursa iyi olur demişler. Pipinin ucunda kalıntı kalıyormuş onu temizlemeye çalışın ben ucunu hep siliyorum biraz böyle deliğini aralamaya çalışıyorum çok abartmadan
Kevseryldz Balogluubusraa istersen git canım hem senin için rahat etsin hemde bayram sonrasına kadar idare edecek bişeyler önerirler
Ackylglbyz Balogluubusraa enfeksiyon kapmış olabilir siz bir hastaneye götürün ve en erken vakitte sünnet etmenizde fayda var çok rahatlar. İşediği zaman bir miktar idrar ucunda kaldığı için enfeksiyon yapar bizde sünnet edince baya iltihap çıktı çok şükür onun üzerine düzeldi. Bebeğiniz idrr yapınca ağlıyor mu
Balogluubusraa Ackylglbyz agliyor normalde yoktu bugun cikti bu aglama. Ucunu açınca ağlamadan isiyo ama
Ackylglbyz Balogluubusraa enfeksiyon kapmış o zaman siz hastaneye götürün bir idrar tahliline baktırın