Merhaba kızlar hayırlı bayramlar
Aranızda reflü ve gastiriti olan varmı yada bu hastalıkla ilgili bilgisi tamamen iyileşme gibi bişeyi varmı okadar baktırıyorum ilaclar kullanıyorum ama hayatım bitmiş gibi iki kaşık yemek yıyemiyorum migde agrısından bayılıyorum resmen dört aydır sadece yogurt ekmek yiyorum napıcam bilemiyorum artık 1 ay önce kamerayla migdeme bakıldı ilaclar verdi doktor ama yok aynı sırf iyileşiyim bebegim var diye acı bademe gittik yıne aynı