Arkadaşlar bebeğiniz kaçinci ayında elini emmeyi bıraktı?
Sehersev 2. Ayda başladık 4. Aydayız halen devam ediyor
Sehersev 4.aylık 10 gündür çok fazla emiyor salya da akıyor diş belitileri sanırım
Yagmur1c benimki de 4 aylık olacak sürekli eli ağzında eline ne geçerse de ağzına koyuyor