Kizlar beni küçükken kedi korkuttu. Yavru kedileri elimle besler severdim ama o olaydan sonra asla yaklasamiyorum. Hani balıkçıların olur ya yanına falan gelir. Ben asla duramıyorum orda . Hem rezil oluyorum hemde çok huzursuz oluyorum. Arkadaşımın kedisi vardi bilmiyordum kalbim duracaktı o kadar korktum. Simdi kaldığımız sitede cok kedi var . Yani sirnasik kediler sevdirmek istiyorlar kendilerini. Kizimda kedileri çok severdi ama benim fobim oldugu icin ben kışt falan diyorum haliyle onlarda gidiyor. Ama kizimda artık kışt demeye başladı ben fobim i yenip sevmek sevdirmek falan istiyorum . Nasıl yenebilirim. Doktora gidecek vaktim yok yani kizimi bırakamam kimseye onun dışında önerisi olan var mı