Merhabalar benim iki gün önce bir göğsümde süt tıkanması ardında da mastit durumu oluşmuştu. Gögüsüm çok sert ve damarlar belirgindi. Kızarıklıklar ateş yani mastitin her olayı vardı. Ama dün ve bugün ateşim hiç çıkmadı, göğsümde ağrı yok kızarıklık yok sertlik yok hatta hem emzirip hemde sağınca baya yumuşuyor. Fakat büyüklüğü aynı kaldı. Diğer göğsünden hala biraz büyük ve mastit durumunun geçip geçmediğini anlayamıyorum. Göğsüme dokunduğumda bir damar veya iki damar elime belirgin şeklinde geliyor. Mastit geçirmiş anneler sizce düzeliyor mu bu durum yoksa sinsi sinsi ilerliyor mu ne yapıyor anlayamadım bir türlü.