bahardonmez çok geçmiş olsun bebeğim 2 aylık valla daha yeni kurtuldum diyebiliyorum. Kesinlikle Philips avent kalkanları var onları tavsiye ederim başka marka da olur. Gün içinde hava alanları takın hava alsın ki iyileşsin. Ben lansion kremi de kullanıyodum iyi geliyodu ama asıl iyi gelen sanırım zeytinyağı oldu o çok iyi geldi. Bide sarı kantaron yağını önerdi doktor. Ben karma yapıyodum her emmeden sonra bi tanesini kullanıyodum hangisi kolayıma gelirse. İstikrarlı olun her emmeden sonra mutlaka sürün iyi gelmiyo diye pes etmeyin en az 1 hafta süre verin. Emzirmeden önce iyi temizleyin bebeğinizde tiksinme olmasın kantaron biraz acı olduğundan dokunabilir zeytinyağı daha iyi 👍🏿