urazinannesiii Bernagktas dalinin kokusunu falan da seviyorum ama onunda göz yaktığını ve içeriğinin kötü olduğunu söylediler
urazinannesiii F-Betul çok teşekkür ederim. Eczane ye falan sordum mustela Seba med falan buralarda satılmıyor dedi çok şaşırdım
TalentedMom urazinannesiii ben de baby me kullanıyorum çok memnunum e bebeğin uygulamasından alsanız orda da sevkiyatta sorunu vsr Üni baby de iyidir
TalentedMom urazinannesiii hepsi burada da var ama tabi fiyatı yükseliyor 25.90 TL trendeyolda da 35 TL uni baby deneyin o da iyidir
urazinannesiii TalentedMom memnun kalmazsam uni baby den internetten alacaz artık. Bayram arası kargo çalışmıyor diye sipariş vermemiştik bir de mağaza da vardır diye güvendikte. Kısmet böyle oldu
Candy1907 urazinannesiii diğer sitelere baktınız mı peki? Daha 1-2 hafta önce Hepsiburada’dan almıştım
urazinannesiii Candy1907 mağaza da 15 TL ydi yanlış hatırlamıyorsam. Bayramdan dolayı kargo süresi uzar diye düşündük
Candy1907 urazinannesiii küçük boy mu o fiyata? Evet yoğunluk olur mutlaka. Doktorlar da her banyoda önermiyor aslında şampuan ve duş jelini. Belki böyle biraz daha zaman kazanırsınız
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi urazinannesiii Başka yakın mağazası yok mu? Pembe mavi arasındaki fark ne? Bulamıyorsanız pembe olanı alın:) Ya da idare edecek kadar varsa bekleyin biraz.
urazinannesiii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kız erkek diye ayırmışlar sanırım kokusu da değişik maalesef tek mağaza var 😀