Merhaba iyi bayramlar
Bu 2. postum diğeri görülmedi sanirim bebeğim 4.5 aylik burun akintisi var asiri derecede 3 gun onceden kulaginda akinti vardi hafif devam etmedigi icin üstünde durmadim. Dun gece aniden uyanip çığlık atti ve akintisi oldugunu gordum tikanmis tamamen boğazı falan ogure ogure oksure öksüre kustu serumla actik burnunu aspiratör kullanmamamiza ragmen kanadi burnu netse yatirdik 2 saat sonra yine aynisi oldu esim hastaneye götürdü doktor grip demis. Yapmanız gerekeni yapmışsınız burnunu temizlemeye devam edin 6 aydan kucuk olduğu icin ilac yazamam diyip göndermis. Atesi yoktu su an ateside var calpol verdim rahatladi ama burnu tikanmaya akmaya devam ediyor bu yuzdende beslenemiyor ve uyuyamiyor. Bildiğiniz doğal yollardan öneriniz varmidir? Yardimci olursaniz sevinirim. Simdiden teşekkür ediyorum.