Umay55 Kızım 2 yaşında yüksek ateşten ağzının içi hep aft oldu yara içinde kaldı yavrum. Doğal olarak yemek yiyemiyor.. Petiasur ve vitasur die mama söylendi ver die. Bunlardan hangisini almalıyım. Ya da ne yapmalıyım 3 gündür sadece 2 bardak süt içiyo