Aselim_ Selam kızlar Kızım 5 aylık doğduğundan beri mama alıyor pirinç ununa geçmek istiyorum. Paketin arkasında kaşık mama tarifi var sanırım. Biberon kıvamında nasıl ayarlayabilirim? 3 saate bir besleniyor her defasında taze mi pisirmeliyim?
Krtlmy Aselim_ 5 aylık olmuş yavaştan ek gıdaya geçin pirinç unu yerine meyve püreleri fln verin daha iyi bence siz bilirsiniz tabi
Oykuaygun Aselim_ kaşık mamaları sulandırıp verebilirsiniz pirinç unu yerine. İlla vermek istiyorsanız verin tabi kimsenin durumunu bilemeyiz. Annem bana pirinç unu vermiş zayıftım baya öyle kilo yapmadı yani
Dn123 Aselim_ pirinç unu ile sadece boş kilo yaparsınız bebeğe. Yani bence uygun fiyatlı mama da olsa kendinizden kısıp 2 yaşına kadar devam edin. Yavas yavas ek gıda verirsiniz meyve pureleri mama daha uzun süre gider.
1234___ Canım migrostan pirinç unu kaşık maması var ılık suda karıştırip içine az miktarda zeytin yağı ekleyip verebilirsin bide içine meyve de katabilirsiniz isterseniz biberon verebiliyorsunuz normal mama yaptığınız gibi yapin
annelikhalii Aselim_ bence pirinc ununu gece yatmadan önce ver sürekli verme devam sutude icmesi gerekiyor nasil 2 yaşına kadar anne sutuyse 2 degil hadi bir bucuk yasina kadar verin mutlaka biliyorum cok pahali mamalar ama imkan yaratmaya calisin geleceği için cok onemli