Merhaba malum havalar çok sıcak. Bir de üzerine lohusa psikolojisi… dışarı çıkmak biraz olsun iyi geliyor. Ama bebeğim çok küçük ve korkuyorum dışarı çıkarmaya bir de bu pandemi yüzünden tabii. Siz neler yapıyorsunuz? Bebeğiniz kaç günlükken çıktınız ve dışarıda nasıl önlemler aksınız?