Anneler bebeğim normalde yediği kadar yedi yemeğini aradan baya geçince ve Bi tane muz yedi biraz muz fazla olgundu. Tadında skntı yoktu. Sonra aradan 30 40 dk geçince birden kustu bdaha kustu bdaha kustu 3 defada ard arda boşalltı mideyi. Sonra Bi 30 dk sonra falan su içirdim emzirdim çok az. Bi 30 dk sonra bdaha kustu bid bekledik meme dedi uyku vaktiydi. Bdaha emzirdim uyudu uykusunda kustu mideyi boşalttı. Ne yapacğmı sapttım şehir dışındayım 1 saat sonra yola çıkacagz. Hemen acile götürecgim. Başına gelen var mı. Halsizlik VS yok sadece hafif ishal gbiydi. Neşesi yerinde gayet. Başına gelen elbet vardır. Ne olablir acaba ya.