Musam Canımın içi aşkım bebeğim güzel kızım, bal kaymağım😁Ağzını burnunu yediğim🤣 İnsan bu kadar tatlı olmak zorundamı ya😁O ayakları yerim gibi gibi bir dünya sevgi içeren sözcük. Ayak yeme kısmı şiddet içersede🤣🤣🤣 yani onu severken içimden ne geliyorsa onları sayıyorum. Anlıyor bence. Karşılık veriyor. Konuşmaya çalışıyor. Gülüyor. Yüksek sesler çıkarıyor. Bazende abisini babasını anlatıyorum. Bazende onu beklediğim karnımda olduğu zamanları falan😁