Yasemin_06 Kizlar ulstra herşey dahil oteldeyiz ama ne yapılır otelde hani kahve vs nasıl isteyebilirim bilemiyorum odada mesela şuan kahve içmek istiyorum ama.nasil yapicam onu bilemedim. Bu arada kınamayın lütfen kizlar ilk defa hayatımda otele geldim nasıl davranacağımida bilemiyorum 😁🙏
Ahkukulivahkukuli Yasemin_06 telefon üzerinde veya masa üzerinde oda servis numarası vardır orayi tuşlayın oda no söyleyin getirirler kinayacak bisey yok 😄
Merve43 Yasemin_06 odaya servisler ücretli diye biliyorum. Barlardan alabilirsiniz kahvenizi ya da pastanesi olması lazm ordan
Ahkukulivahkukuli Yasemin_06 bide o da servisi dahil mi onu öğrenin bazen herseh dahil olsa bile ekstra ucrer alıyorlar
Nrgs Yasemin_06 odaya servisi her otel yapmayabilir daha doğrusu extra ücretli olur ama genelde havuz başında lobi bar olur orda çay kahve alkol vs. servisi yapılır ordan isteyebilirsiniz
Yasemin_06 Ahkukulivahkukuli sağol cnm ewet numara varmış soylemislardi ücretsiz mi önce onu bı öğreneyim 🙏 çok teşekkür ederim ❣️
Yasemin_06 Merve43 Hee assagida oturulacak cafe gibi diyin yerleri vardı millet ordan habire aliyodu ordan almam lazım sanırım sağol cnm çok teşekkür ederim ❣️
Yasemin_06 Morlahana yaa valla hayatımda ilk defa otele gelince ne yapılır nerden ne istenir bilemedim öğlen yemeğinde bile utandım eşime sen biseyler al ben bilemem diye ona dedim millet alıyor ediyor ama işte bilmeyince cahillik 😁😁🙏❣️
Dn123 Yasemin_06 oda servisi dahil olmayabilir. Bence bir sorun neler dahil diye. Biz havluya falan para vermemiştir ama mesela ikinci bornoz paraylaydi. Yada odadaki mini bar bedavadir büyük ihtimal. Mesela biz otelden çıkarken saymislardi mini barı 😀
Yasemin_06 Dn123 öyleymiş Cnm bende öğrendim cafe bardan istiyomusun aliyomusuz becerdim bende bu işi 😁
Sedaates16 Yasemin_06 bazi otellerde lobiden pastaneden odaya vardak tabak çıkarmak yasak oluyor görevlilere onuda sorun bence sonra odaya çıkarken sorun yaşamayın tecrübe etmiş biri olarak söylüyorum 🤗
Yasemin_06 Sedaates16 sağol cnm aynen öyleymiş cafe bardan isteyince veriliyomus bende yapmış oldum öğrendim 😁
Belgiansareweird Yasemin_06 ultra dahil oltel cok rahat ya hic merak etmeden kendi canin ne cekiyorsa ye, ic, iste 😃 ozelikle anne olarak bunu ekstra hak ettin, biz evde zaten butun gun ugrasiyoruz 😅
Yasemin_06 Belgiansareweird sağol valla Cnm bende öğrendikten sonra aynen dediğin gibi yapıyorum şuan valla alıştım hemn EWe gidince moralim bozulacak 😂😂
Belgiansareweird Yasemin_06 haha dimi ama ya evde nerde o rahatlik her istediginde yemem hazir, is yok vs. 😃
Eise Yasemin_06 odaya kahve istemek fazla lüks olmuş bacım bence sen bardan kendin kahve alarak başla ben kaç tane otele gittim hiç odaya kahve istemedim açıkçası
Yasemin_06 Eise zaten amacım odaya kahve istemek değildi nasıl alabilirim ne yapabilirim diye sordum soruyu iyi okursan insanları küçümseyerek yaklaşmayın bı olayada ilk defa geldiğimde belirttim zaten yorum yaptı ardaslar onların doğrultusunda aldım zaten sağol