GizemElf https://www.hizliresim.com/eiw8rry 11 haziran son adet tarihim , 24 Haziran’da tek ilişkide hamile kaldım ama 12-13 saat içinde ertesi günü hapını almıştım doktor belki düşedebilir dedi çok üzgünüm kızlar 😔 sağlıkl olup olmadığını da bilemeyiz filan dedi 😔😔
bikerem GizemElf simdi olmasina mi,dusmesine mi uzuldunuz. Tedbir maksatli ertesi gun hapi aldiginiz halde olmus ya ondan sordum
laliko35 GizemElf yani ebe bur arkadaşım o ilacın yüzde yüz koruma göstermediğini hamilelik durumunda bebekte sorun da olabileceğini söylemişti ne kadar doğru bilmiyorum…
Cascas19 GizemElf Haplardan korkuyorum ben ya. En gğzel yöntem prezervatif. Böyle şeyler olabiliyor. Mesela hap geç alınırsa ve hamile kalınmışsa bebekte anormali gelişebiliyor.
Cldln GizemElf bende aynı şekilde hamile kaldım haptan dolayı geç döllenme olabiliyor bize ilk doktor boş kese büyük ihtimalle dedi ama daha sonra kalp atşını duyduk şuan 16. Hafta bitmek üzere.
Cascas19 GizemElf sorun olur demezler zaten canım bu dünyada ki en pis sektör ilaç piyasası inan bana. İnsanların hayatlarıyla oynuyorlar ve kimse bunu önemsemiyor. Sahte kanser ilaçlarının satıldığı bir dünyada yaşıyoruz ne yazıkki…
laliko35 GizemElf iste eczanede çalışan mi daha iyi bilir bir ebe mi siz karar verin ebe kadın doğumcunun beraber çalışıyor doğumlara giriyor eczacı nerden bilecek sonucu
Cldln GizemElf ilaç geç Döllenme yapmış olabilir canım farklı doktora görün bir hafta sonra ben öyle yapmıştım üç farklı doktora gittim