Nurummm merhaba, aynı sorun bizde de oldu, sadece kuru ateş oldu 3, 4 gün doktara götürdüm, döküntü vs var mı dedi o zaman yoktu, ertesi gün sadece gövde kısmı döküntü oldu, doktora götürdüm yine, o ateşden de olabilir ateş düşürücü ler de yapabilir dedi yani patolojik bişeye bağlamadı, geçmezse ateşi getir dedi, 2 güne geçti götürmedim bende, o zaman aşı ya bağlamadım ama şimdi burayı okuyunca demekki olabiliyor