Aseloykununannesi Kızlar 7 aylık kızımı denize götürcem yarın simit aldım üstü kapalı mayosuda var fazla sokmayacağm için mayo bez almadım çoğu insan bez takma diyor bazılarıda normal bezi tak diyor napmalıyım sizce
Ah_neredeee_vah_neredeee Aseloykununannesi mayo bez alın derim normal bezle olmuyor veyw mayo bez şeklinde mayo alın
SenaYde Aseloykununannesi bizde 7 ay 15 gunluguz ve suan tatıldeyız kızımı hergun denıze sokuyorum kılot bez giyiyor cokta rahat ediyoruz
Aseloykununannesi egeninanns şimdiki normal kullanılan bezden bahsesiyorsunız galiba ben mecbur öle yapıcam çok sokmıcam zaten hafif güneş kremi sürcem
Girlpower Aseloykununannesi niye geçsin ki artık mayo bez illaki bulursunuz markette falan Migros’ta oluyor mayo bez çıplak denize sokmak olmaz bence kaka yaparsa? Normal bez de şişer rahatsız eder mayo bez alın kaç paralık şey ki
Brcnndmr Ben tatilden yeni dondum normal kullanilan bezler hemen sisiyor onlarla sokmayin denize, en iyisi mayo bez cok rahat etti bebegim
Senizinc Aseloykununannesi bn bez takmadım mayosu var öyle sokuyorum ztn cok kaka yapn bi bebek değil