Sevgiasgf ben hep 1 ölçek mama verdim sütümün hep arttığını düşünerek. Bir göğüsümü emmediği için. Diğerini sağıyordum. 30 cc çıkıyordu. Onu verip üstüne 30cc mama veriyordum . Zamanla sütüm 40 cc 50 cc 60cc çıkınca mamayı bıraktım. 40 çıktıysa 20 cc mama verdim 50cc çıktı mesela 10 cc mama verdim sonra 60 yettiğini düşünerek vermedim. Mamayı kesince bi kaç gün uykusunda problem oldu. Mama ve anne sütü tokluk hissi farklı olduğu için zamanla alıştı. Sütümde yerine geldi sonra emme süreleri azaldı. Şuan 3 ay 5 günlük tek meme 7 dk emiyor.