Brcklnc tam benim istediğim postu açmışsınız teşekkürler ☺️ 💐 ben de almak istiyorum. Kimisi az sütü olanlar almasın işe yaramıyor diyor, kimisi ben memnun kaldım sütümü arttırdı diyor. Dilruba Demirezer de öneriyor. Süt arttırmak için bebek emdikten sonra emdiği göğsünüze takın kalan sütleri alması için diyor. Ben de bu sebeple almak istiyorum ama işe yaramadı diyenler aklımı kurcalıyor.