Kevseryldz Elifada04 yarı kırk bebeğin geceli gündüzlü 20 günlük olması olayına deniliyor ama bunlar batıl inanç bence. 40 ınız çıkınca gusül abdestinizi alın bebeğinize de normal duş aldırın oh mis bitti gitti 😊💜
Tombikdonerartikcokpahali Birde yarı kırkmı var😂 Öncelikle kırk denilen şey bir kadının gusül olayıdır Bebeğin kırkı çıkmaz 🤭 Hele yarın kırkı hiç çıkmaz 🤨😂