Bebeğim burnu tıkalı serum fizyolojik yapın dediler yaptık ama hala açamadık doğru mu yaptık onu da bilmiyorum emmiyor yavrum nefes alamadığı içim 2 dk emip bırakıyor ama öyle bir kusuyor ki bardak dolusu anlamıyorum tecrübeli anneler lütfen bakın yardım esin