Benim ki ağlamıyor çok iyi bişey bence ama bir doktor dinledim anne odadan çıktığında ağlamalı bebek diyor. Ben oğlum ben cikiyorum diyorum arkamdan bakıp yaptığı şeye devam ediyor aradada kapıya bakıyor oynarken uzaktan izliyorum napicak diye 🤷 mesela şuan memleketteyiz beni hiç takmıyor babasinida öyle gel diyince geliyor sadece 🤷 8 AYLİK