Çok ağlak olmayan bi bebeğim var çok şükür. Acıkınca mıkırdanıyor anlayıp emziriyom. Bi tek kucaktan indirince çok ağlar. Annemlerde biraz ağlasın ciğerleri gelişsin diyor ağlayınca müdahale etmemi istemiyor. Siz bu düşünceye katılıyor musunuz ciğerleri gelişsin diye ağlatmak mı lazım