Mommyishome offf maalesef canım dün bir yaşına girdi ama iki haftadır mahvolduk, şikayet etmiyorum Allahım daha kötüsünü göstermesin ama yıprandık. Evet gece çok sık uyanan bir bebek ama alıştım tamam dedim memeyi bırakana kadar böyle gidicek belli ama iki haftadır gece uyanıp sabaha kadar uyumak istemiyor dediğiniz gibi devamlı yürütelim onu, herşeye ağlıyor mızmız. Gündüz iki kere uyuyordu onu da bıraktı o beni daha da sarstı. Yani ne gece dinlenebiliyorum me gündüz. Allahım güç kuvvet sabır versin hepimize. Umarım geçicidir.