eceyiilmazm Merhaba kızım.6 aylık emmeyi geçen haftalarda bıraktı sütüm olmadığı için. göğüslerim okadar yumuşak ki kağıt gibi sırt üstü yatınca hiç göğsüm yok gibi. Normalde de ufak göğüslü biriyimdir ama çok değişik oldular. Eskisi gibi nasıl olur acaba