Kızlar merhaba kızım şu an 4 aylık. Ehliyet almak istiyorum. 29 yaşındayım mühendisim ama anksiyeteden dolayı bir türlü cesaret edip ehliyet alamadım. Şimdi bebek olunca da eşimin eline kaldım toplu taşıma kullanamıyorum bebekle ve bi yerlere hep o götürsün diye bekliyorum hamileliğimden beri bu konu çok canımı sıkıyor. Erkekler zaten onlara muhtaç olduğunuzda hemen huy değiştiriyorlar. Anneme bile götürmek için bin tane naz yapıyo ama kendi ailesine tabi hemen gidiliyor standart konular işte. Bir de bayram tatili şimdi ben anneannemin yazlığına gitmek istiyorum oraya gitmiyor günü birlik kendi ailesiyle mangala denize gitmek istiyo ben el kadar bebekle nasıl giderim…. Düşünce 0. E tabi beni bırakıp gidiyo. Ben de kendimi cesaretlendirdim 2 ay sonra yazılmak istiyorum acaba bebekle nasıl olur? Bir de acemi olucam trafiğe çıktığımda allah korusun… Çok kararsızım