ANNEBALIIII Musmutlu bayramlar herkese. Bebişime mama sandalyesi almak istiyorum. Var mı öneriniz🌺🌼🌸💞
adastra ANNEBALIIII Bu modelin aynısını kullanıyorum sadece markası fisher Prince onun dışında ayni. Çok memnunum sapasağlam birşey https://www.civilim.com/baby-force-luks-mama-sandalyesi-yesil-7156-ysl
ANNEBALIIII covirgin bn korkuyorum. Bebeğim biraz hareketli sağlam olması en önmli şey bnm için. Nasıl sağlam mı acaba